Wednesday, June 15, 2011

Sepetang di Pizza Hut & Semalaman di KFC



Hari ini antara hari yang menarik buat aku. Mana tak nya, sepupu aku siap belanja pizza dengan  KFC lagi. Sepupu aku ni kerja kat KFC kat Kota Damansara. Then, dia balik kampung dua hari yang lepas. Katanya saja je dah lama kot tak balik kampung. Lagipun, dia tak dapat cuti raya nanti. Tu lah sebab kot dia balik waktu ni.

Nak dijadikan citer, sepupu aku ni ajak la aku dengan adik kuar kat pasir puteh. So, aku bagi cadangan la nak makan pizza kat Kok Lanas yang baru je bukak. Aku rasa tak sampai sebulan kot. Jadi, nak lah jugak kitorang merasa camner pizza kat Kok Lanas tu, even rasa dia sama je kot dengam mana2 tempat lain.

Sampai je kat Pizza tu, kitorang order air dua, mushroom soup 2 even kitorang ni datang bertiga. Tapi, sampai bab pizza kitorang order LIMA pizza. Nah, amik kau, nak makan pizza sangat. Tapi, seperti yang dijangka kitoang hanya mampu habiskna dua je pizza tuh. Yang selebihnya bungkus je lah. Sampai je bab nak bayar bil, amik kau.. RM 79.50…so, dengan murah hatinya sepupu aku keluarkan duit dan aku ada la support sikit nak bayar pizza td.

Pada waktu malam nya pulak, kitorang bercadang nak lepak lepak kat pasir puteh. Kebetulan pula, sepupu aku ni nak jumpa kawan dia. Lepas je jumpa kawan dia, kitorang terus balik. Namun. Perkara yang tak dijangka berlaku setelah kitorang lalu depan kfc. So, dengan bernasnya aku beri idea supaya kitorang makan KFC dan sekali lagi sepupu aku ni dengan murah hatinya belanja kitorang. Jahat kan, aku yang bagi cadangan tapi dia yang belanja.
Tapi, bukan aku yang suruuh ok, dia yang nak belanja. Katanya, alaa, jarang2 balik, apa salahnya belanja sekali sekala. So, dengan rakusnya aku rembat je lah. Bak kat orang. REZEKI 
JANGAN DITOLAK, MUSUH JANGAN DICARI…

Anyway, thanks a lot bro sebab menjadikan hari aku seperti orang barat coz dop mengadap makanan barat je ari nih..heheheh

No comments:

Post a Comment