Wednesday, January 25, 2012

Foreigner's Conversation

Kalau ada foreigner yang sesat jalan, aku memang nak sangat cakap ngan diorang. Bukan nak menunjuk nunjuk, tapi  Barulah boleh test EnglishLanguage  aku ni. Cakap dengan sama sama melayu, mana lh guna English kan?  

Then, pelauang tiba bila aku dapat assignement untuk make a short ceonversation with that foreigner.  So, It is the First time i have to make a short conversation with the foreigner.





 Mula2, memanag confident gila lah nak bebrbual ngan diorang, tapi bila dah start. Hampehh.. memang diakui, diorang memang friendly, tapi aku ni yang problem. Haha, tiba je kelu lidah tanpa suara, last2, aku just dengar apa yang diorang cakap the aku just anggguk je.

Tapi yang paling best, diotang ni frindly giler. Sempat gak bagi direction kat diorang yang nak pergi ke Pasar Siti Khadijah


 Tak ingat nama mereka, yang aku tau, kiri sekali dari France, tengah dari England yang lelaki tuh dari Holland. Yang best nyer, diorang datang secara indiidu n jumpa kat Malaysia ni and the decide to travel together.
Yang pelik lagi, dah 6 bulan diorang kat Malaysia.. x nak balik rumah ke? Hahaha


1 comment: