Saturday, January 29, 2011

AC110 6AB



Duduk dari kiri : Nick, Wan, Aiman, Aidil, Heikal, Nabil, Lan, Wamusya, Shakir, Hafiz
Berdiri dari kiri : nad, Fida, Nadia, Farah, Ain, Fatin, Ainul, Yuna, Raihan, Fyda, Hani
Atas dari kiri    : Afifah, Irah, Wani, Ilah, Sufi
X de dalam gambar : Khai & RUk ( p/s : masa ni diorang tengah present FAR 360)

Sekejap betul rasanya masa berlalu..Seperti baru je semalam aku mengharungi minggu MMS yang memeritkan dengan kerenah abang2 dan kakak Pm yg menyakitkan hati dan ada juga yang menggembiraka hati..Cepat betul masa berlalu…

Dan kini..aku telah pun berada di semester 6 dan merupakan semester terakhir aku sebelum aku menyambungkan pengajian aku ke peringkat yang lebih tinggi.. actually,aku x tahu lagi macam mana hala tujuan hidup aku ni, sama ada aku mahu lebih serius terlibat dalam bidang perakaunan ataupun memilih hala tuu yang lain..

Lebih kurang 4 bulan lagi,aku akan menamatkan pengajian aku dan ini menandakan yang aku x kan berjumpa lagi kawan kawan aku yang mungkin akan menyambung pengajian selain dari UiTM KELANTAN.  Antaranya  Izlan, Wamusya, Ruk, Nad & the Gang, che Tin & the Gang, Fida and others. So, I will miss u all and FORGET ME NOT.



LASTLY… FRIENDS FOR EVER

No comments:

Post a Comment