Saturday, January 29, 2011

Entri Khas for My Roomate


           Now…aku nak story tentang roommate aku dari Semester 1-5. Semester 6 nih, kitorang dah x sebilik kerana berlakunya adegan LIPAT MELIPAT antara satu sama lain. Hahaaha.. That’s why you are my friends…


                                                                       NABIL

  1st time kau kenal mamat ni adalah time kitorang jadi roommate masa part 1. Masa mula2 daftatr MMS, bilik aku just dengan Shakir & IZlan x termasuk la dengan Nabil nih masa tinggal kat DO2 dulu. Then, kami  jumpa apabila mahasiswa berpindah ke Kolej TAR. Dia tinggal kat Bachok but he always said that he live in KB..hak3…So, aku tengok Nabil nih seorang yang agak MACHO (agak lah). That’s why ramai pompuan suka kat dia…hahaha…gurau jah deh..jangan marah pulak..so, aku harap lepas ambung degree ni, kita semua berjaya dalam bidang masing2 n still contact…Amin..


                                                                       
                                                                     SHAKIR
               
          Aku kenal dengan Shakir ni masa kitorang sama2 naik bas masa daftar kat UiTM nih…tup3 kitorang sebilik pulak..haha..Shakir ini  seorang yang bijak, so, aku bnyak lah bertanya dengan dia dalam bab pengiraan nih. Thanks erk banyak membantu aku dalam pelajaran nih..hahaha…Anyway, thanks 4 be my friends…(touching x??)hak3


                                                                     IZLAN

                Izlan ini adalah kawan @ roommate aku yang paling exotic..hak3.. Sbabnya, muka dia Nampak suci je but………!!!!!!!! HAHAHA…1st time aku kenal Lan nih masa daftar kat dewan makan DO. Haha.. Apa yang melucukan masa tu lah ialah, dia senang2 je pakai  t-shirt & jeans masa daftar sedangkan semuaorang pakai baju korporat hari tuh..hahaha…agak MELUCUKAN… Masa dalam bilik pulak ayah Izlan pesan kat kitorang
“Izlan ni suka makan BUAH, nanti bawaklah dia pergi beli buah”, Kata Ayahnya.
Laa…Patut la..Suka makan buah rupanya.hahaha…NAnti aku bawakkan buah PISANG untuk kau erk…




No comments:

Post a Comment