Saturday, February 5, 2011

Taxation..!



Bercerita mengenai Taxation, aku agak suka subjek Taxation. Pada sem 5, Puan Jes yang mengajar tax 320. And pada masa tuh aku rasakan  yang Puan Jeslyn ni antara Lecturer terbaik yang mengajar aku di UiTm nih. Puan Jeslyn eorang lecturer yang agak baik, caring, and yang paling penting adalah puan seorang yang amat sporting. Best sangat. And that time, aku teramat suka akan subjek TAX ni. Tapi aku x sure lg whether aku suka akan cara Puan Jeslyn yang mengajar taxation tuh @ aku suka Subjek TAXATION sendiri…hahaha…
Masuk pula sem 6 nih, aku belajar pulak subjek taxation nih pulak. And sekarang ni, aku baru tau yang memang aku suka subjek taxation nih. Puan Muzareni pun sangat best dalam mengajar Taxation ni. Hairan betul aku, memang lecturer untuk subjek taxation nih memang best lah. Entah lah, bagi aku, subjek Akaun pun Ok, subjek Tax pom Ok, Tapi untuk Financial Accounting nih agak susah sikit kot untuk skor. MAKLUMLAH, Aku ni bukanya macam Nadia @ Ain FAthi @ Afifah yang gak terror dalam subjek Akaun nih. BAgi pelajar lelaki pulak Nik lah antara yang terror umtuk subjek Far nih. Kalau aku ada bagi tujuk ajar kepada orang lain tentang far nih, tu pun aku rujuk pada diorang ni dulu. Mana la tahu, kot2 aku bagi ajaran sesat kat diorang. Hahaha
Then, aku harap aku dapat target A untuk subjek  taxation umtuk semester ni. Amin.

No comments:

Post a Comment