Thursday, May 5, 2011

AKU SAYANG MEREKA...



         Aku sayang semua kawan kawan aku, sebab bagi aku, sekali kita berkawan, kita akan berkawan selama lamanya. Aku sangat rindu akan ,mereka. Bagi aku, mereka adalah kawan terbaik aku. Sudah lapan tahun kami semua berkawan dan kami masih  berkawan dan akan terus berkawan. Ketahuilah kawan aku semua, aku sangat sayang kan kamu semua dan aku hargai kamu semua. 

Antara kawan terbaik yang telah aku miliki…semuanaya ikhlas untuk berkawan dengan aku. Bermula dari form 1, aku aku amat rapat dengan LUKMAN, AMIN, dan AZUAn. Pada waktu itu, kitorang telah janji bersama untuk menyambung pengajian bersama sama setelah tamat persekolahan,tapi mlaang nya tak kesampaian.hahaha

KEmuncak persahabatan kami adalah semas aForm 5. Semua pelajar form 5 dalah kawan baik aku. Aku sayangkan korang  semua. Terlalu banyak kenangan kita semua kita jalani kat SMKA TOK BACHOK dan sama sama terima hukuman oleh cikgu atas kesalahan yang sama2 kita buat. Aku tak akan lupakan saat yang agak melucukan dan memalukan  itu. Antara saat2 tersebut

-Didenda Pulang ke asrama dari padang dengan merangkak kerana lebih masa bermain.
-didenda Makan nasi di tengah jalan ke surau kerana tidak makan di dewan makan.
-Ditampar warden kerana bermain dalam kelas.
-Dirotqan kerana tidak ke kelas prep.
& Banyak lagi……


So, ini antara kawanterbaik aku…..




















      Segala silap & salah sepanjang perkenalan & persahabatan kita, aku pohon ampun & maaf. Bukan aku sengaja membuatkan korang  terasa hati, tetapi setiap manusia tidak boleh memusakan persaan semua orang. Banyak hati yang perlu dijaga. Diharapkan kita masih berkawan dan akan sentiasa berkawan. I LOVE YOU ALL.


No comments:

Post a Comment