Wednesday, May 11, 2011

DIAC110 6B - BOYS



Student group B adalah yang paling BEST pernah aku jumpa, yang paling GILA GILA, yang paling HOT, yang paling TOLOL, dan yang paling VOGUE. Haha…So, ini entri yang paling istemewa untuk semua sebab entri ni akan menyingkap kehidupan setiap individu yang bernaung di bawah payung DIAC1106B. ok, aku akan mulakan dengan pelajar lelaki dahulu.


Nabil Azhari

Ini dalah kawan aku yang amat baik dengan aku. Kitorang dah kenal sejak part 1 lagi. Merupakan seorang yang amat hensem dan telah mengalahkan aron Aziz untuk anugerah lealki paling hensem di dunia. Pheewwwiiittt. So, pada siapa yang berangan nak tackle nabil nih, teruskan dengan angan angan tu dan yang pasti nya angan angan tuh tak akan menjadi kenyataan sebab dia dah berpunya. Hahaha, Nabil dah janji dengan aku yang aku akan jadi pengapit bakal isteri dia nanti, bukan dia ok. Apa kelas kipas kan lelaki, aku nak pompuan,hahha, sorry bro, gurau2 je. HArap kau belajar bersungguh sungguh. My advice, never give up. Keep it up.


Nik Akhirnulhayat

Ni juga kawan kau yang mat baik dengan aku. Tetapi malangnya kitorang sering diLIPAT oleh nya. Yang paling tak tahan ialah kitorang nih kena LIPAT time last last minute. Memang hebat ar nick nih. Tetapi bila ditanya kenapa selalu LIPAT, dia kan jawab
 “eh, bukan ke aku kata tengok dulu nak pergi ke tak, bukannya confirm lagi”.
Tetapi, nick merupakna seorang pelajar yang bijak, bakal Anugerah Naib Canselor kot.So Nick, harap kita dapat sambung belajar ijazah sama sama lagi. Boleh la kau belajar dengan lagi kau erk, wlaaupun hati kau just nak ajar Irah je. Haha, satu lagi, aku suka dengan ayat ni,
“aik, katil ada empat tapi orang? Jap aku kira, 1, 2, 3, 4, 5. AIK..!!!!!???? Ada 5 Orang..!!


AIMAN

Satu je perkataan je untuk describe siapa Aiman yang sebenar iaitu LIPAT. Sama juga dengna nick, tapi Aiman punya LIPAT lagi power. Puncanya adalah kerana ia selalu terjadi. HAhha. Aiman, kaalu kau ada masalah cinta lagi, nanti jangan segan silu untuk jumpa DR LOVE erk.Aiman ni actually sangat mirip dengan Aizat, eh mirip ke? Bukan Aiman=Aizat ke. O0o0, patutlah, tukar nama tak nak bagi orang cam.Hahaha. So Aiman, aku tersangat rindu nak main chess kat latop kau dan satu lagi, time angkat baju tu, jangan tahan nafas erk, Lepaskan je. HAhha. JAngan Cover2. Kitorang dah tahu.


Aidil

Merupakn seorang bodybuilder dalam kelas kitorang. Yang aku hairan ialah dia susah sangat nak tunjuk body dia kat kitorang. Tapi, time pergi mandi kat swimming pool kat Agro resort hari tuh, dengan berani nya dia memperagakan tubuh nya yang gagah itu. Dan perkara yang paling melucukan apabila salah seorang pelajarnya membandingkan bodynya dengan body aidil. Dah macam gajah dengan semut nampaknya. Hahaha . So Aidil, harap kau bahagia dengan Atisha tuh.


Idham

Merupakan doctor PC untuk kitorang. So, sesiapa yang ada masalah tentang PC mereka, sila lah rujuk kepada iDham. InshaAllah Dr PC ada penyelesainnya. Satu lagi, Idham nih adalah Gamerz. So, sape2 yang nak bertanya pasal game pun, boleh la Tanya Idham nih.hahaha. Dah banyak aku promote pasal Idham nih. Idham ni agak baik dengan aku, selalu gak tolong aku time aku ada masalah. So, thanks banyak2 friends. harap kau bahagia dengan si dia selalu. (siapa si dia tuh,hahaha)


Heikal bendahara

Heikal ni sebenarnya orang Selangor, tapi baru pindah kat Kelantan. Tapi yang aku salutenya, kalau orang cakap tinggal mana? Dia kan jawab “Dok mache”. Hahah, x ada bunyi luar pun. Kelantan pekat je. So haikal, orang kata segala yang berlaku ada hikmahnya. Kalau kita tak dapat seseorang itu, mungkin kita akan berjumpa dengan orang yang lebih baik suatu hari nanti. Dan ianya terbukti kan, MANTAP SIOT.hahha.. gurau je bro. Harap dapat kawan lagi dengan kau.


IZLAN

Izlan ni aku tak tahu nak cerita macam mana. Seorang yang terlalu istemewa, exotic, dan macam macam lagi. Aku tak nak cakap banyak, just nak ingatkan ayat ayat ini je kat dia.

“Lan ni suka MAKAN BUAH, nanti bawak lah dia pergi beli buah erk”.
“ Lan, nanti boleh tak kau kejutkan kitorang pagi esok sebab aku tengok muka kau pun, aku dah tau kau selalu bangun awal punya”. Dan keesokannya………
“Izlan, kenapa awak tak datang kawad, hari itu awak kata nak jadi Komander JPA”.
“50 K bro”.
“Fishing or Golf”
“adik mesti bukak puasa dengan nasi lauk ayam dengan air tebu kan”
“mempelam”


Wamusya

Wamusya merupakan roommate aku yang tersayang. Dan ianya memeng tak dapat diungkapkan dengan kata kata. Haha. Perkara yang paling aku ingat tentang wamusya kerana muka dia sama dengan orang Korea. First aku tengok Musya kat uiTM nih, aku ingatkan International Student dari Korea. Terkejut jugak aku macam mana tiba tiba je ada orang Korea kat UitM nih. Wamusya ni seorang yang baik dan yang paling penting ialaah beliau amat hebat bermain PES 2011. Sampaikan tak ada seorang pun dapat menandingi kehebetan beliau. Hahaha, segala ucapan aku yang kat atas itu adalah ikhlas aku bagitahu. Satu je nasihat aku, walaupun mungkin yang kau tak akan bersama sama kami time Ijazah nanati, harap kau jaga diri baik baik2 sebab kami sayangkan kau.


Shakir

Merupakan kawan baik aku. Seorang yang bermulut manis, mana tak nya, jumpa je sape2 terus tegur walaupun tak kenal. Hahaha. Tapi bagus juga kan, sekurang kurangnya kita dapat kawan baru. Satu je aku nak pesan, sudah sudah lah sokong arsenal tu, baik Sokong LIVERPOOL. Kau kan kata nak sokong team yang lemah. Hahah. Oit, time cuti nih, jangan lah kerja bwah panas terik erk. Kesian kat kau, tapi nak buat macam mana kan. Hahaa. Oit, terima kasih sebab jadi kawan aku selama ini walaupun kau tak sama macam kitorang tapi aku terima kau seadanya. Ahahaha. Jangan pernah rasa didiskriminasi pulak erk. Hahahaha. Satu lagi, bila nak cari awek nya. Macam2 hal lah. Ke nak still nak tunggu ******. Harap harap dapat lah erk. Eh3, satu lagi, aku janji akan bagi anak saudara yang cute kau nanti. Tapi kalau x cute, maknanya dia ikut bapa saudara dialah tuh. Hahhaha



Hafiz

Walaupun Hafiz ni dikatakan orang siam tapi aku percaya yang hafiz ni ialah warganegara MALAYSIA. Buktinya, aku dah tengok IC dia yang memang jelas tertera namanya dan taraf kewarganegaraan nya. Hafiz ni agak lucu sejak akhir akhir ni, aku pun tak tahu kenapa. Dengan sipa dia belajar pun aku tak tahu. Keluar je perkataan kat mulut hafiz ni, memang tergelak besar lah. Hafiz merupakan Presiden BPC. Hebatkan walaupun hafiz ni adalah yang paling kecik anatara semua komande BPC nih. Hahaha, sorry bro, gurau jerk. So hafiz, tak sabarnya nak tinggal kat Umah sewa sekali nanti. Jangan lupa pasang bom untuk keselamatan rumah kita erk. hahaha


Khai

Entri untuk khai aku dah tulis sebenrnya. Dah tak tahu nak cakap apa lagi pasal khai ni. Oklah, aku ada soalan lah untuk Khai..
1)    Bila nak ada aweks?
2)   Bila nak Overnight lagi?
3)    Orang tuh dah dapat ke Bruno Mars.hahaha
4)   Dah baik ke dengan ***
5)   Jom gi Bangkok (soalan ke ni)


Rukaini

Merupakan kawan aku jugak yang baik dengan aku sejak part 1 lagi. Apa yang istemenya Ruk ialah beliau mempunyai tempoh period walaupun beliau seorang lelaki. Dan tempoh itu berlaku time ada Final exam je,tak pun time ada test or presentation. Dan akibatnya, orang yang baik dengannya juga akan menerima kesannya. Hebat kan. Hahaha. Soory ruk, aku gurau saja. So ruk, thanks erk kau pernah datang umah aku dulu walaupun rumah aku kecik dan rumah kampong jer. Yalah kan, mana sama dengan orang yang tinggal kat Kota Damansara tuh. Ehhehee





 Zikrullah

Dan yang terakhir sekali ialah Zick. Amat terkenal dengan panggilan Ustaz Amirul. Suka pakai Kopiah, sejuk mata memandang. Zick nih walaupun selalu sibuk dengan bisnes dan jawatan nya, dia seorang yang maat mudah membantu orang lain. Kalau sape2 yang ada masalah mintak je pertolongan dari zik nih, InshaAllah dia akan tolong., So Zick, thanks erk jadi kawan aku dan banyak tolong aku selama ini.


P/s : untuk pelajar perempuan akan menyusul…..

No comments:

Post a Comment