Monday, May 23, 2011

Menjelajah Selangor - Hari Kedua

Untuk hari yang kedua pula, banyak juga benda menarik yang berlaku. Pada hari ini lah berlansung nya majlis perkahwinan kakak Izlan. Yang melucukan ialah, majlis akad nikah tuh buat kat rumah Lan  kat bahagian bawah. Kitorang pula tidur kat bahagian atas. Majlis tu start pukul 9, tapi kitorang macam buat tak tahu je ada event akad nikah actually kat bawah tu. Sampaikan kitorang bangun tidur pun dekat dengan pukul 12, then mandi and turun bawah cari breakfast. Hahaha, dah macam rumah sendiri gamak nya. Dah la kitorang je ada kat rumah, yang lain semuanya pergi kat Club House yang mana tempat berlansungnya wedding 
tuh.

Actually, kitorang tunggu geng pompuan datang baru lah kitorang sama2 turun kat wedding tuh. Punya lah lama diorang datang. Kesian kat NAd pulak, dia cakap yang dia naik LRT 5 stesen & KTM 7 stesen. Jauh tu kot dia nak datang untuk wedding ni. Tapi tak apala, kitorang 
lagi jauh, datang dari KELANTAN lagi untuk wedding nih… Hahhaa

Then, Lan call kitorang cakap yang budak pompuan dah datang. Punya lah lama kitorang tunggu, diorang tak cakap pun yang diorang dah sampai. Then kitorang turun, and sampai je kat majlis wedding tuh…Damn…!!! Cantik giler kot diorang punya dressing, macam Malam Pra Graduan gamak nya. Dan bila je kitorang duduk kat sebelah diorang, punyalah kontra kitorang dengan diorang punya dressing. Kitorang just pakai Jeans dengan t shirt je kot. Mana la tak marah diorang ni. Siap cakap

“macam ni ke korang datang untuk majlis wedding, pakailah elok sikit “



                                          elok dah kan ni..hehhee



Hahaha, sorry yer korang, kitorang dah tak ada baju nak pakai la, so terus pakai je mana yang ada, maklum lah, kitorang kan ‘Musafir di Aidilfitri’…
Tapi , majlis wedding tu memang best gileer, sempat lagi kitorang possing kat tepi swimming pool..tapi nasib baik lah kitorang pakai sopan,,hehehe..x der sexy2 erk…sempat jugak kat kitorang amik gambar dengan Pengantin Baru.Semoga mereka berbahagia ke anak cucu dan cepat dapat anak k..!!! Cantik giler kot pengantin, tiba2 je aku aser nak kahwin cepat2..hehehe.


                                              kat swimming pool dengan gaya yang sexy...


                             Dengan pengantin - semoga bahagia ke anak cucu
 
Hari ini memang agak meletihkan, tapi bukan letih buat kerja, tapi letih sebab buat2 ada kerja, padahal kitorang tak buat apa2 pun. Kitorang just merayau tak tentu hala, duduk lepak kat tepi lonkang la, sampaikan setiap kereta yang lalu diorang nampak cam pelik jer… Mungkin diorang tak pernah tengok kot orang lepak tepi longkang..And then, kitorang balik umah Lan dan terus semayng and tidor coz pD malam nya Lan kata nak bawak kitorang pergi karaoke…

Pada waktu malam nya pulak, Lam bawak kitorang pergi karaoke kat Kajang. Nak terberak kot aku nyanyi lagu Gemuruh dengan Lan. Kalau dulu, aku tengok orang nyanyi punya lah Nampak senang. Sekali aku yang kena nyanyi, ambik kau. Lirik entah ke mana, pitching lari berganti ganti, tones ke laut, melodi hilang. Dan kesimpulan yang aku dapat, aku menyanyi sama seperti aku bercakap .Hahaha Tak ada melodi pun. Aku ingat kan suara kau jer yang tak best, rupanya suara Shakir ngan Nabil pun sama. Cuma nabil ok sikit je, tapi still ke laut. Hahaha

time nak balik tuh. Lan tiba je suruh aku drive, mulanya aku tak nak lah sebab aku mana lah biasa dengan jalan kat sini tapi dia suruh jugak. Lepas tuh, aku baru tahu sebab Lan suruh aku bawak, rupa rupa nya ada road block, patutlah… atas kereta tuh, punya lah kitorang rehearsal camner nak jawab dengan pak cik polis tuh, tapi bila dah sampai depan abang polis tu,polis tu tak tahan pun kitorang. Dia suruh jalan terus je.


sempat lagi posing kat meja makan beradab

Camtu lah penamat untuk hari ke 2 kat Selangor. Untuk hari ketiga lagi best kot coz kitorang jalan2 kat KL.

No comments:

Post a Comment